-->

středa 8. října 2014

Změna tréninku

Jak šel zase jednou čas a já jsem se nabažila mé rutiny... Chtělo to zkrátka zase změnu a další impulz do cvičení. Zvýšila jsem intenzitu a hned mě to začalo zase o poznání více bavit!


Celé kouzlo změny je v jedné maličkosti. Svoje tréninkové části jsem spojila dohromady a vznikl tzv. kruhový trénink. Vždycky odjedu celou sadu cviků bez pauzy a potom nastane chvíle na nadechnutí a napití. 

Opravdu moc mě to zase začalo bavit a na každé posilování se těším!

Dnešní záda a ramena:

První kruhová jednotka zaměřená na záda:
1. Clean and Jerk - 20kg/20opakování
2. Přítahy velké činky - 20kg/20op.
3. Jump squats - 20op.
___________________________________
5 sérií

Druhý okruh:
1. Rozpažování jednoruček - 3kg/20op.
2. Obtáčení kotouče kolem hlavy - 5kg/20op.
3. Plank-knee too elbow - 20op.
___________________________________
4 série

Mezi to ještě pár angličáků. Možná se to nezdá, ale byla to makačka. Alespoň pro mě ;)
Příště se podělím o trénink nožek. Cítila jsem je potom ještě další 3 dny :D

Dobrou noc!


Žádné komentáře :

Okomentovat