-->

sobota 19. března 2016

Welcome back, darling!

Nedávno jsem si vzpomněla, že jsem kdysi měla svůj fitness deník na webu. Co čert nechtěl, začala jsem si pročítat svoje staré příspěvky. No nevím, jestli se mám smát nebo brečet. Popravdě mám z toho celého smíšené pocity, co se týče mé minulosti.

Toho času, přibližně před rokem a půl jsem udělala spoustu chyb, které si vyčítám dodnes. Měla jsem hrstku rozumu a postupně huntovala svoje tělo. Aféra Adenike byla natolik silná, že i mě poznamenala a byla jsem hrdým žroutkem, co nedá dopustit na svůj stepper a sacharidové vlnky. :D

Sacharidové vlnky mi ale udělaly menší guláš s hormony, psychikou a s chutí do života. Sečtěno podtrženo sebevražedné sklony a spousta eňoňuňo parádiček jsou tatam (zaklepat na dřevo! Že to ale trvalo, Kačeno -_-) a já si můžu začít užívat života!

Pojďme to tu trochu rozjet, přátelé! :-*

Žádné komentáře :

Okomentovat