-->

úterý 23. září 2014

23.9.2014 - 53.den

Ahojky milánkové!
Tak, jak se dneska daří? Mě celý den hrozně otravuje to protivný počasí! Vítr, zima... Prostě takový to vlezlo... Brrrrrr.... 

Pojďme dneska začít povídáním o semináři, na který jsem nedávno upozorňovala, co vy na to? :)

Touha po poznání dalších tajů fitness světa byla tak silná, že jsem nemohla odolat a ještě tentýž den jsem si obstarala jízdenku do Prahy. Řeknu vám, cestovat se Student agency, to je vážně luxus :O Posadili jsme se s miláškem na rezervovaná místa a když se autobus rozjel, postupně se nám dostalo nápoje dle výběru (u mě jasná černá káva :D), denního tisku no a překvapivě jsme každý dostal sluchátka pro poslouchání seriálu, který běžel na obrazovkách. No parádička. O to obtížnější bylo vracet se zpátky starým špinavým rychlíkem, ve kterém nám oznámili nejdříve, že 20 minut budeme čekat kvůli jinému vlaku a hnedle potom, že je na trati výluka a my si hezky zajedem autobusem no a pak zase nastoupíme do vlaku... No vzrůšo :D

Co se týče samotného semináře:
Byli jsme obdarováni drobnůstkami jako je proteinová tyčka, nápoj Carnitine, vzoreček instantních BCAA a taky taková bichle ročenka. Podotýkám, že celý seminář byl zdarma a proto jsem nestačila valit zraky. 

Pohodlně jsme se usadili v luxusním hotelu Dorint a 5 hodin poslouchali přednášející. Byli tam pro mě oblíbení a známí lidé. Slávek Vinogradov (kdo zná Martina Mestera, určitě ví, o koho se jedná), Lída Čížová (trenérka Adenike, bývalá kulturistka s velkými zkušenostmi), no a také Aden :) Jsem moc ráda, že s ní mám společnou fotku!!! Potom tam byli i další lidé, ale ty už nebyli pro mě tak důležití :D

Přestože jsme byli nejspíš nejmladšími účastníky, vůbec nám to nevadilo :D Dozvěděla jsem se mnoho informací, co se týče suplementů, přípravy, pózování atd. atd.... Ade se svlékla do plavek a musím říct, že jestliže se mi na některých jejich fotkách někdy zdálo, že už je moc drobná, tak jsem se na vlastní oči mohla přesvědčit, že její postava je úplně normální, přirozená a krásná (a to je před závody), samozřejmě také osvalená.A že fotky hodně zkreslují. Působila na mě moc milým dojmem. Někteří si o ní myslí, že je jednoduchá. Opak je pravdou je na ní vidět, že je vzdělaná(taky že studuje a přitom pracuje) a rozumí cvičení, stravě, pózování atd....

Fotografie si můžete prohlédnout zde.

Co se týče dnešního dne:

Vysokosachrový den, takže jsem měla celý den takovou pěknou náladu, což bylo příjemné :D no a zítra zase pomalu, ale jistě snižování k páteční nulce. Toto by měl být poslední týden naplánovaných vlnek. Vzhledem k okolnostem si myslím, že si 1-2 týdny ještě přidám. Dokud neuvidím břišáčky pěkně zřetelně, tak pojedu prostě dál :D No a potom se budou věci odvíjet podle dalších plánů.

Můj denšní trénink:

Byl ve znamení zad a ramen a nelišil se příliš od toho minulého. Na konci jsem si krásně procvičila bříško zdviháním ve visu a sed lehy a potom ještě 15 minut na elipticalu, než docvičil Aďula. No a ráno je samozřejmostí 40 minut na stepperu :)

Tak se mějte krásně a já si jdu válet šunkáče po dnešním zabijáckým dnu ve škole :D










Žádné komentáře :

Okomentovat