-->

pondělí 1. září 2014

1.9.2014 - 29. den

Ahojky, 

Pondělí, 1. září, venku prší, je zima... blbý, že?? Zítra úterý, do čtvrt na pět.... ještě horší... ;D
Správně začali nám povinnosti a s tím se všechno zase pomalu ale jistě vrací do svých hektických kolejí....
Nálada na bodu mrazu (nejen kvůli škole, sacharidových vlnách a špatnému počasí) a tak nějak není nálada.. na nic... 

Rozhodovala jsem se jestli psát článek, kde není super pozitivní energie má smysl. Jenže život není procházka růžovou zahradou a tyhle dny k tomu prostě patří. Navíc je to můj deníček a do deníčku to taky patří :) 

V poslední době se v sobě vůbec nevyznám, nevím, co chci, proč to chci. Přemýšlím k čemu jsem vůbec dobrá... Nejhorší na tom je, že tohle všechno nejvíce odnáší můj skvělý klučina. Jsem na něj ošklivá... zbytečně. Nechci to svádět na dietu, ikdyž určitý podíl na tom určitě je. (Věčná únava, bolest hlavy a vyčerpanost, která mě donutí jít spát o půl desáté. Je to, ale ze smutku nebo opravdu z diety?) Dalším faktorem je podle mě moje škola. No jakpak by taky ne když náš třídní kolektiv stojí za starou bačkoru. Dneska k nám přišel nový žák a já pomalu ani nepoznala, který z nich to je. V naší třídě se o sebe lidi moc nezajímají a většinou si povídají malé skupinky v lavicích. Polovina z nich se stejně řeže, druhá se chová jako ve třetí třídě. Není oč stát :) Někdy si říkám, je to sakra vůbec gympl??? Achjo... :/ K tomu učitele se svými nároky a je to tak akorát na odvoz do Bohnic. ,D Tak a konec fňukání ju? :)


♥ fotečka z mé motivační nástěnky 

No a jak probíhal dnešní den?
Ráno budíček 6:40 - začalo se připravovat jídlo na celý den, protože včera jsem to nestihla.
No tak jsem lítala jako hadr na koštěti a v rekordním čase bylo všechno komplet připraveno. Naházela jsem do sebe snídani. Namalovala se tak, aby se neřeklo (Ostatně jako každý den O:) ) Nakonec jsem stihla i přeměření po jednom měsíci, respektive po čtyrech týdnech. No a musím se pochválit :)):

OBVOD       4.8.2014       18.8.14         1.9.14
prsa                   85 cm          84 cm          86 cm (no nevím, kde udělali soudruzi z NDR chybu :D )
bříško                70 cm          70 cm           64,5 cm
boky                  94 cm          90 cm           87,5 cm
stehna                55 cm          52 cm           50 cm
paže                27/30 cm     27/29 cm       26/29 cm    (nezatnuto/zatnuto)
__________________________________________________________
VÁHA             60,4 kg        57,3 kg         55,5 kg

Celkově tedy měsíční progress:

prsa +2 cm, myslím, že jsem to špatně změřila :D
bříško -5,5 cm
boky -6,5 cm
stehna -5 cm
paže -1 cm
váha -5 kg

Usadila jsem se v lavici a málem si tam za ty dvě hodiny okousala všechny nehty. No ale jen co to skončilo, vystřelili jsme s krasavcem do fitka! Jo a první pozitivní věc v tomto dnu, pánové a dámy! Při cestě jsem si lupla jeden nabuzovač-spalovač-amazonkovač a posilovno, třes se!! :D  V šatně ještě spolknout mega tablety BCAA a šlo se na věc:

ZÁDA + RAMENA
Nejdříve kruháček:
Shyby s dopomocí - 4 sérky - 20kg/15, -//-, -//-, -//-
Kladka na trapézy - 4 sérky - 25kg/15, -//-, -//-, -//-
Stahování kladky - 4 sérky - 25kg/15, -//-, 20kg/15, -//-

Potom supersérka:
Přítahy obouručky v předklonu - 4 sérky - 20kg/15,-//-, -//-, -//-
Přítahy jednoručky v předklonu -  4 sérky - 12kg/10-obě ruce, -//-, -//-, -//-

Pak už se šlo na ramínka:
supersérka:
Přítahy kladky k čelu - 4 sérky - 17,5kg/15, -//-, -//-, -//-
Stroj na tlaky na ramena - 4 sérky - 5kg/15,-//-, -//-, 2,5kg/15

A už jen Rozpažovaní s jednoručkami - 4 sérky (poslední shazovaná) - 4kg/15, 6kg/12, 7,5kg/10, 7,5/4/3 kg/10

A na úplný závěr cvičení břicha podle známého programu Passion4Profession. ,)

To je pro dnešek vše, tak se mějte krásně! 





Žádné komentáře :

Okomentovat