-->

pátek 12. září 2014

12.9.2014 - 41.den

AHÓÓÓÓÓÓÓÓÓJ!!! Je tu někdo? :D
Všechny moc zdravím úplně natěšená na zítřejší den D!!!!
Co se stane? Budou padat trakaře? Nebo budou někde rozdávat arašídové máslo zdarma? Nová akce v Lidlu???
Ne vážení :D
Aby se neřeklo, že mám vzor jen Adeničku ♥
Bella Falconi
13.9.2014 Můj dloooouho očekávaný a opěvovaný prasečák mi začne za pár hodin! ;D Ani nevíte, jak se těším. Po 6 týdnech, 42 dnech, 1008 hodinách  (momentíček počítám :D) a 60 480 minutách (děkuji strejdo google) tzv. Clean eatingu. Kdy jsem jela na 100% a můžu s klidným srdcem říct, že jsem ani jednou nezhřešila ničím, co by nebylo dovolené. Tak právě zítra přichází odměna :) A.... jsem na sebe pyšná.... 


Tak a teď, co se událo v dnech od posledního článku :) 
V podstatě stepper, škola, posilka, vaření, učení, spánek.. a stále pořád dokola..

Tento týden jsem přidala na kardiu a jedu ho na stepříku 6krát do týdne/ 40 minut. Zvýšila jsem dávku spalovače na 1,5 tablety.

Miluju tě!
Vtipný jsou ta rána, kdy si dám budíka o půl hodiny dřív, než vstávám. Celá rozespalá, téměř se zavřenýma očima, otevírám krabičku, štrachám po tabletce a mezi sto dalšíma hledám tu nalomenou půlku :D potom často zjistím, že mi došla voda ve skleničce. Takže (já lenoch) se málem udusím tabletkou, která se ještě šprajcne v krku a plácnu sebou zase zpátky do polštáře. Za půl hodinky zvoní budík a celá nabuzená skočím na stepper, div ho nezavařím...  U šlapání si pročtu tu rozečtenou slaďárnu (knížka Mrazení). Po 40 minutách slezu a rychle do sebe nahážu snídani. V 99% případu nestíhám, v 7:35 často ještě nejsem ani ustrojená, vycházím v 7:45 a dobíhám do školy přesně na hodinu... Nicméně, nikdy bych nevěřila, že to napíšu, ale já se na ta rána s mým šlapadýlkem začala těšit. :) Nevím, jak to popsat. Ale je to fajn pocit :)

Znáte ten pocit dojetí?? Právě mi krasavec poslal fotku, je moc hezká, co říkáte, nemám štěstí? :)

Co mě dále překvapilo, že ve škole si všimlo docela dost lidí, že jsem přes prázdniny trochu prokoukla. Dělá mi radost, že mi chválí postavu, ale stejně tak mi dělá starost, že chtějí poradit a čekají nějaké zázraky..... Já.. zajímám se o zdravý životní styl, cvičení atp... Ale opravdu se necítím jako vhodný člověk, co má komu co radit... Minimálně do té doby než budu opravdu vypadat a mít mnohem více svých zkušeností, ale do té doby mi to přijde prostě nesmysl, aby někdo jako já mohl někomu rozdávat "chytré" rady :D

Btw. Přemýšleli jste někdy nad tím, že tělák na střední je naprosto zbytečná věc?? :D No možná na mě někdo hodí teďka meteorit, ale podle mého názoru se při tělovýchově ve škole stejně nic nedělá. My tam teda z těch 45 minut 5 minut lezem ze šatny, 10 minut máme nástup, 10 minut se vysvětluje, co se vlastně bude dělat a celou tu dobu se tam všichni jen tak plouží a jsou znechuceni a otráveni ze softbalu! :D Podle mě, kdo chce, tak bude sportovat klidně místo téhle ztracené hodiny ve škole a kdo nechce, tak mu tahle ulejvárna stejně nic nepřinese....

Co se týče jídla
Pořád dokola ten samý jídelníček. No a už je to pro mě normálka a nedělá mi to problém :) Třeba ve středu jsem ke snídani měla buchtu aneb co můj mozek splodil a z původních 50g vloček vznikla  celkem pochoutka :)

Spařila jsem vločky vodou a ještě předtím rozmixovala, do toho nastrouhala dýni a mrkev, zaskořicovala, jedna lžička prdopeče a pár kapek stévie s příchutí čokolády šup s tím do trouby a za chvilku to krásně vonělo.. 

Tož mějte sa milánci a pokud se zítra neudávím sladkostma, tak se uvidíme u dalšího zápisku!! 

Dobrou noc!! ♥


Žádné komentáře :

Okomentovat