-->

pátek 29. srpna 2014

29.8.2014 - 26.den

Ahoj, ahoj milý deníčku!! Copak to máme dneska za den? Už 26. den, letí to jako blázen a za 2 dny budu celý 1 měsíc na sacharidových vlnkách... Mám z toho radost, jak jsem psala v minulém článku...

Z čeho mám radost ještě větší jsou moje nové doplňky stravy. Psala jsem Adenike o přesné dávkování, tak si ho sem napíšu:
BCAA - 2 tabletky před tréninkem + 2 po tréninku ( No tabletky, to jsou mega tablety, fakt že jo :D)     CUTTER - 1 tabletku 30 minut před tréninkem a hlavně před kardiem, po jednom týdnu zvýšit dávku na 1,5 tablety a potom ještě zvýšit na 2 tabletky.

A jak si tento můj výmysl stojí cenově?
Jedno balení BCAA = 552 Kč/150 tablet, Cutter = 552Kč/100 tablet

Týdenní spotřeba:
BCAA = 3 x 4 tabletky = 12 = 42 Kč
Spalovač = 4-5x 1 tabletka = 4-5 = 22-27 Kč

Pokud dobře počítám, tak BCAA by měly dojít za 3 měsíce a spalovač za cca měsíc :) To jen tak orientačně ,) Už se těším se na lepší výsledky, tak snad se dostaví...

Musím se přiznat, že jsem se docela rozmýšlela než jsem se rozhodla koupit si nějakou tu "chemii" přeci jen jsem o tom moc nevěděla a tak jsem se pokoušela něco rozumného najít na internetu. Poté už jsem se teda odhodlala a je to doma! Pro ty, co by zajímal popis, přepisuji informace z letáčku, co byl přiložený v balíku.

BCAA
Volné větvené aminokyseliny L-leucin, L-isoleucin a L-valin se řadí mezi esenciální (nepostradatelné) aminokyseliny a jsou obsaženy přímo ve svalové tkáni, kde mohou být využity jako důležitý zdroj energie pro svalovou práci. Větvené aminokyseliny jsou obsaženy ve stravě, jsou tedy látkou naprosto přirozenou.

Ultra Cutter
Unikátní výrobek, který obsahuje v jedné tabletě 100mg kofeinu, 10mg synefrinu, 300mg karnitinu tartátu, 100mg exktraktu zeleného čaje a 400mg aminokyseliny taurin.

Dnes tu máme den s 0g sacharidy, ale zatím je to pohodička, už jsem si asik zvykla :) Za odměnu po odběrech jsem si pořídila nové číslo muscláče, tak se těším až se do něj pořádně začtu :) No co bych si ještě zapsala... Že už se těším na svůj obídek!! Dneska se podává Mrkvovo-celerové pyré s hovězím masem.. tak to si pochutnám. Také mám pro dnešek zakázáno cvičit (očkování) tak asi odpadá kardio a břicho. Áchjooo....Ikdyž večer by to možná už šlo O:).

Mám tu ještě nejposlednější věc. Znáte Martina Mestera? Jestli ne, tak se určitě poohlédněte na YT po jeho kanále. Má fajn videa a je s ním sranda. Pokud máte chuť, pro inspiraci vkládám motivační video.










Žádné komentáře :

Okomentovat