-->

sobota 13. září 2014

13.9.2014 - 42.den

Můj milovaný deníčku, píšu si tě právě jednou rukou, protože se cpu čokoládou.. a tak nevím, jestli tenhle článek někdy dopíšu.... :D

Dnešek si užívám a to doslova....Za to noc byla hrozná!! Hned vám všechno povím, jen zblajznu tenhle POSLEDNÍ (!!! konečně sakra už! :D)  kousek čokoládky... O:)

Tak a jde se na to....
Včera jsem celá natěšená zalehla do pelíšku a jak já byla naplněná endorfiny, div se mi nekouřilo od uší, nemohla jsem zaboha usnout. Ještě než jsem šla spát, tak jsem jen tak pronesla ze srandy, že si dám budíka tak na 1:30 a pujdu rozbořit lednici....Co čert nechtěl, po dlouhém přemlouvání jsem usnula a ejhle jsem vzůhu... Kouknu na hodinky a ono.....  1:35 :OO Někdo si ze mě dělá srandu?? :D Kručelo mi v břiše tak, že jsem si šla vzít něco dobrého. 
O pár minut později,,,, 
Uložím se ke spánku, usnu.... za hodinu zase vzhůru. Tak si tak říkám, co jsem komu udělala?? Chtěla jsem si konečně na sobotu přispat jednou! :D Takže to byl druhý nálet na lednici. Teď už jsem nemohla usnout, tak jsem vzala knížku a přečetla asi 50 stránek. Když bylo 4:30, rozhodla jsem se o další pokus o regeneraci. Konečně spím, spím, spím.... noční můra... pořád spím, pořád noční můra...no a už nespím.... :S Kolikpak máme? 5:30.... Tak jsem ještě půl hodinky ležela v posteli a potom to vzdala, že si jdu udělat snídani. 


Snídaně mě natolik vyčerpala, že už jsem byla poprvé konečně unavena a šla se do osmi dospat.....Nevím, co se stalo, asi jsem se na tenhle den hodně těšila :D

Dále byl na programu den s mým miláškem, který jsme si moc užili (alespoň já). Nehorázně se sprasili, byli společně ♥ na obědě, odpočívali na lavičce a vykecávali a vykecávali... Mám tyhle dny moc ráda :) ( A není to kvůli tomu jídlu :D)


Bolest je dočasná, hrdost je na vždy.....
Herdek, dneska jsem prostě snědla snad půl světa! Stydím se za to, ale užila jsem si to patřičně tak jak jsem si slibovala a absolutně nic si nevyčítala.... Zítra se těším zpátky do svého režimu. Proč? Nechte mě vám to povyprávět ,)

1) Tak moc jsem se těšila až jsem se z toho nevyspala :D
2) Celý den mi bylo těžko, a když říkám těžko, myslím tím fakt těžko... Bolesti až křeče do břicha, pálení na hrudi, sevřené hrdlo a pocit, že každou chvíli hodíte šavli... Jednou za čas je tento den dobrý, ale vždy, když skončí, tak si řeknu, že už dlouho nechci vidět nic sladkého!!!
3) Po chvilce už vám všechny chutě lezou krkem a je vám zle z toho, co jíte a nechutná vám to a zároveň z toho, když si vzpomenete, kolik už jste toho snědli.... ojojoj, při té mysli sem málem spadla ze židle...Uklidňuje mě fakt, že po jednom špatném dni neztloustnete, stejně jako po jednom dobrém dni nezhubnete :D

Mezi pozitiva bych zařadila náladu, kterou jsem měla vysmátou teda jako.... jako když mám suprovou náladu no xD Takže výtlemy a ukecanost střídala hesla "ježiš mě je blbě, už nikdy víc..." atp.... No a tak prostě prasečák ;D

Kdy plánuju další? Noooo, za dlouho :D Dříve než za měsíc to určitě nebude :) Ještě se pozeptám Ade na nějakou radu, ale nejsem z toho nějak hin, že bych chtěla něco dalšího podobného hned za chvilku :)

Mimochodem Adenička je teďka v Rakousku a bojuje tam ve finále! Moc to tý holčině přeju, protože je suprová a mám ji moc ráda! Tak jí všichni držme palce! :))

EDIT: :OOOOOOOOOOO dokázala to! 1.místo v ženách, 2. v juniorkách + absolutní vítězka. To je krásná bikinka, že? :))

















Pro dnešek je to všechno a pojďme se na chvilinku zamyslet: Vyměnili byste ten okamžik slasti z cukrovinky, za tu věčnost slasti ze sebe a svého těla, když si tu sladkost odpustíte?

Pamatujme: Pain is temporary, pride is forever!!!!! 


Dobrou noc! 



Žádné komentáře :

Okomentovat