-->

čtvrtek 28. srpna 2014

28.8.2014 - 25.den

Konečně mi přišla zásilka!! Je to tady!! Před nedávnem jsem psala o svém rozhodování nad objednávkou doporučených doplňků od Adenike. (Mimochoodem bude živě ve Snídani s Novou!!!! :O) Tak nakonec jsem se rozhodla pro BCAA i spalovač podle jejich rad. No a dneska už byl ve schránce papír, že je balík na poště! Takže dopíšu článek a letím tam ;)

Abych se přiznala, tak mě trochu mrzí, že byla sleva "pouze" 20% od Adenike. Na webu totiž psali, že dávají 10% pro nově zaregistrované zákazníky. Tušila jsem, že 30% prostě nedostanu :D A taky, že jo. Bylo mi napsáno, že slevy se bohužel nesčítají. Škoda no... Ale i tak jsem ušetřila, necelé 300 Kč, což je fajn. Když už jsme u toho. Také máte rodiče, co si myslí, že každý doplněk stravy znamená nutně nějaké závadné, nepovolené látky = steroidy? A nejhorší je když řeknete, že si jdete něco objednat a ani to nechtějí vysvětlit, co to je a už mají problém  :) Stejně tak jako stačí vyslovit, že bych chtěla piercing do pupíku a hned tisíc zákazů a důvodu, proč je to špatně. Budu si muset ještě rok počkat holt no :/ Ale zpátky k jádru pudla...

Co se týče dnešní nálady: Ráno se mi nechtělo vůbec nic, ale v 10 hodin jsem se odhodlala vyrazit do posilky na moje né moc oblíbené nohy :D (Totiž abyste rozumněli. Před každým Leg day si říkám, že nesnáším cvičit nohy, ale jen co docvičím poslední opakování a cítím, jak to krásně pálí a je to už za mnou, tak hned jsem štěstím bez sebe, jak je super cvičit choďáky :D ) Jen co se venku trochu oteplilo a vysvitlo sluníčko, tak se moje nálada zlepšila o 100%. Nevím, jak na vás, ale na mě počasí působí hrozně moc.

V dnešním tréninku jsem se snažila netahat tam nějaké obrovské váhy, ale dbát více na techniku a hezky to všechno procítit.

Pro začátek přišly dřepy ve kterých jsem dbala, aby u každého opakování se hýždě dotkly lýtek - 7 sérií - 1. Bez zátěže hodně hluboko/20op., 20kg/20op., 30kg/20op., 40kg/20op., -//-, -//-, 20kg/20 op.
Mrtvý tah s nataženými nohami - 4 série - 20kg/15 op., -//-, -//-, -//-
v supersérce se zvedáním pánve - 4 série - 15kg/20 op., -//-, -//-, -//-
Předkopávač - 4 série - 20kg/10 op., -//-, -//-, 10kg/7 pouze do půlky, 7 od půlky hore a 7 celý rozsah pohybu 
v supersérii s výpony na lýtky bez zátěže 4x20 op.

Leg day mám sice plánovaný na pátek, ale díky tomu, že musím jít na krev a na očkování se to takto přehodilo. Jen tak mezi námi, je tu někdo, komu se sevře žaludek a stáhnou všechny žíly pouze při pomyšlení na odběry?? ;( :D 

Tak se tu smějte, já běžím na poštu!! 


Žádné komentáře :

Okomentovat