-->

středa 27. srpna 2014

27.8.2014 - 24. den

Ahojky, posílám pozdrav dneska zase z gauče. Užívám si poslední chvilky prázdnin a každým dnem se mi horší nálada při pomyšlení na ten ústav :// A jak mi jde život?

Zaprvé moje pocity: Popravdě je to jako na houpačce. Nejlepší nálada ze dne je vždy u talíře, to je jasné :D Protože jídlo miluji a hrozně ráda jím. Někdy mě začne kručet v břiše klidně i hodinu po snídani když nemám co dělat. Nevím jestli se tělo prostě začne nudit nebo co :D Když mám něco na práci, tak nemám pocit hladu třeba 4 hodiny :) Mým velkým pomocníkem jsou žvýkačky. Většinou tak 3-4 za den si dopřeju. (A žadnej průjem po nich fakt nemám :D ) Musím je ale střídat, protože po chvilce se nabažim jejich chuti a začne se mi z nich dělat šoufl :D Nynější best of jsou dětské orbitky a potom ty jahodové jsou taky super. Nedávno to byly zase jedny z Lidlu s příchutí citronu, ty mi moc chutnaly.

Musím říct, že už se těším na volný den = prasečák (za 17. dní!) , chybí mi pocit žužlání čokolády :D od začátku diety jsem neměla vůbec nic sladkého, což se mi snad ještě nikdy nepovedlo. Ono se řekne 24 dní, to uteče jako voda, ale já sladké tolik miluji! Na druhou stranu se nedá říct, že by mě honila mlsná. Jde mi spíše o ten pocit, že můžu. Bavíme se teda spíše o psychické stránce.

Jelikož je středa tak tímto dnem začíná období s nižším množstvím sacharidů. Skončí v pátek. No a po těchto třech dnech jsou podle mého názoru nejvíce poznat pokroky. Jsem moc zvědavá na nedělní přeměřování. A taky se těším na sobotní banán :D (pozn.: jediný banán za celý týden :/)

Můžu s klidným srdcem říct, že jsem na sebe hrdá a obdivuji svou vůli :) Dobře možná to zní egoisticky, ale před měsícem, kdy jsem měla celý týden povoleno prasit, jsem si nevěřila ani na první den diety a hele, jak už jsem daleko :) + za celou dobu jsem neporušila ani jednou jídelníček, jůůůůůůůů..... dokonce ani na své narozky...

Nové vychytávky: 

Pudink s minimem kalorií.
Původně to měla být napodobenina proslulým omáčkám Walden farms. Nakonec se z toho vyklubal trošku pudink. Je to jednoduché.

2g želatiny bez cukru
lžička holandského kakaa
1/2 lžičky kávy arabica
3-4 kapky čokoládového sladidla ze stévie
100 ml vody
100 ml mandlového mléka

Želatinu upravíme podle návodu na sáčku. Ostatní suroviny smícháme. No a všechno to smícháme :D Lupnout to do lednice a cca za 2 hoďky máte pudink ,) Nesním to celé na posezení, ale dávám si po lžičkách :) Například zpestření racio chlebíků atp... Pokud to připravíme bez mandlového mléka, tak to mužete slupnout i na posezení, protože potom už tam bude opravdu nulanulaprd kaloríí...

Mrkvová kašička

Rozvaříte mrkvu a rozmixujete... je to LA-HO-DA! Nejlepší je to s hovězím maskem :) Stejně tak z dýně je to pochoutka a zkoušela jsem třeba i z červené řepy :)

Vytuněná snídaně

Když máte ke snídani v jídelníčku 2 vajíčka celkem vám zmrzne úsměv na tváři. Proto si dělám (omeletu) placku, kde je nastrouhaná mrkvička. No a svět je hned veselejší :))

To samé vločky. Ano povíte si no super bude kašička! Jo, zkuste si jíst samotné rozvařené vločky :P Přidávám tedy aspoň nastrouhanou cuketku. Je to dobré i s mrkví. Nakonec bohatě zasypat skořicou a dobrou chuť!

Napadají mě další moje tipy, co jsem za ten necelý měsíc vymyslela, ale to až zase někdy příště :)

Dnešním plánem je moje oblíbená posilka = biceps + triceps + hrudník ♥ (Jsem jediná holka, co se netěší na leg day?? :O) + kardio na stepperu 40 min








Žádné komentáře :

Okomentovat