-->

pondělí 25. srpna 2014

25.8.2014 - 22. den

Dnešní den byl celkem hektický a vyčerpávající. Ráno budíček v 6:30 (o prázdninách :o ). 6:45 se už jelo kardio a o půl sedmé jsem skončila. Potom jsem slupla nevelkou snídani (to je na mě každá :D )  a začala kuchtit. Dneska bylo na plánku hovězí maso, takže příprava mi trvala trochu déle.

Když bylo vše navařeno a zabaleno do krabičky, vyrazila jsem s krasavcem do posilky. Trénovali jsme záda + ramena. Popravdě byla jsem zničená ještě z pátečních nohou. Každý mrtvý tah jsem cítila svoje hamstringy a tak jsem se rozhodla, že dneska pojedu menší váhy, ale více opakování.

Nakonec to dopadlo následovně:

Mrtvý tah - 5 sérií - 20 kg/20 opakování, 40kg/20 opakování, -//-, -//-, 50kg/15 opakování
Přítahy v předklonu v kleci - 5 sérií - 20kg/15 opak., 25kg/15op., -//-, -//-, 30kg/10 op.
Stahování kladky - 4 série - 25kg/10p., 20kg/15op., -//-, 25kg/10op.
Předpažování s obousměrnými kladkami - 3 série - 5kg/15op., 7,5kg/15op., 7,5kg/15op.
Tlaky na ramena s jednoručkami - 4 série - 7,5kg/10op., 10kg/10 op., 7,5kg/10op.,             7,5kg/8op.
Upažování s jednoručkami - 4 série - 4kg/15op., 6kg/12op., 7,5kg/10op., shazovaná série= 6kg,4kg,3kg/každá váha po 10op.

S dnešní posilovnou nejsem moc spokojená, bylo to jen tak zlehka, také proto, že minulý týden byl zase více z těžka :D Má se to prý střídat. Ale každý trénink je lepší než žádný trénink! :)

Dneska mě trochu trápilo kručení v břiše, ale nic co by se nedalo překousnout. Pociťovala jsem větší únavu a také bolest břicha. Holt zelenina dělá svoje. :D Naštěstí mám vybavený arsenál a mátový čaj + espumisan to vždycky spraví ,)

Ráno jsem se krapet zase vzhlížela v zrcadle... Jo je to hrozný zlozvyk! Nedalo mi to a cvakla jsem tam pár foteček :)





Žádné komentáře :

Okomentovat