-->

neděle 24. srpna 2014

24.8.2014 - 21.den

Ležím na gauči, protože nemůžu sedět :D a píšu další zápisek do deníčku. 
Jak už jsem napsala, takhle mě zadek a celé nohy ještě nebolely.. Připadám si jako stará babča.. :D Poprvé se mi stalo, že jsem se probudila z bolesti nohou. To je fajn pocit :D Zjistila jsem pár zásad, co dělat a co nedělat po odcvičených nohách.

1. Jak si sedat na záchod?
    -Doploužit se k míse - jednou rukou se opřít o prkýnko - pomalu se otáčet a druhou rukou se rychle chytit druhé strany prkýnka - tak a teď pomalililinku dosedávat na wécé.... :D
2. Nikdy si nesedat do tureckého sedu!
3. Nepokládat noťas na nožky!
4. Nesnažit se ohýbat k zemi pro ponožky = zbytečné, stejně tam nedosáhnete
5. Chodit pomalinku s rozvahou oni počkají :D

Dnešním dnem uzavírám třetí týden snažení. Za týden tedy proběhne další velké měření, jsem opravdu moc zvědavá, protože si celkově připadám hubenější. Nicméně jsem byla zvědavá a dneska ráno vlezla na váhu. Mile mě překvapilo, že je další kilo dole :O za týden zase o 1kg lehčí! Momentálně tedy 56,3 kg. Doufám, že to nejde moc ze svalů, ale převážně z tuků, prooosííím :S 

Začala jsem uvažovat o dvou doplňcích stravy. Protože nemám povolený protein, tak momentálně nemám vůbec nic. Ne že by mi to vadilo :D ale Adenike na svých stránkách na FB pořád vychvaluje spalovač Ultra Cutter od Lion-nutrition.cz. Napsala jsem jí tedy jestli by mi doporučila spíše BCAA pro ochranu svalů a nebo právě tenhle spalovač, který podle jejich slov 100% funguje. Odepsala mi, že když už tak obojí :o :D

Problém je ve financích. Jeden výrobek stojí 690 Kč. To je dohromady necelých 1400Kč bez poštovného. Se slevou to potom vychází cca 1100 Kč bez poštovného. No a já právě nevím, jestli je to dobrá investice. Také jsem se dívala různě po internetu na nějaké odbornější články, co a jak to dělá s tělem. Ale moc jsem se toho nedozvěděla. Tak mám velké dilema :/ Kdybyste někdo chtěl poradit budu jen ráda :)

Ultra Strong BCAAUltra Cutter


Žádné komentáře :

Okomentovat