-->

sobota 23. srpna 2014

23.8.2014 - 20.den

Dnešním datem začal můj třetí den s nejvyšším počtem sacharidů. Celý týden jsem se těšila na ten banán k snídani!! Pořídila jsem si sladící kapičky ze stévie s příchutí čokolády. No že by to bylo něco extra se říct nedá, ale pořád je to lepší než nic :D 

S tím souvisí nově vyzkoušený recept na domácí Walden farms omáčku. No taky se to dalo :D 

Popravdě chybí mi chuť sladkého, heh.... Nehoní mě mlsná, to se říct nedá, ale prostě ten pocit... :D No, ale říkám si, že když jsem přežila svou vlastní včerejší oslavu narozenin bez dortu a bez čehokoliv sladkého pouze s 0g sachrů, tak přece teď už ty 3 týdny do prasečáku mého vysněného vydržím.... Ty výsledky za to stojí :)

Teď pár slov k prasečáku.... OOOOOO ten bude legendární!!! Můj kouzelný šuplíček už se plní čokoládičkami.... mmmmmm..... už jen 22. dní!

Včerejší leg day mě zase zničil. Konečně jsem snad přišla na ten správný styl tréninku! Aneb více opakování, méně cviků FOREVER! Už konečně vím o čem mluví všechny motivující obrázky ...after leg day... :D

Ráno přišel na řadu stepper. Probudila jsem se v 6:30 a i přes neskonalou chuť na ten banán jsem vlezla na stroj a pořádně to rozjela ;) 40 minut completed

No a potom celý den už jen lemra ☺Trvá mi celou věčnoust než se zvednu ze židle, nedej bože z postele a snad nejhorší je sednout si zase zpátky...... LOVE IT....






Žádné komentáře :

Okomentovat