-->

pátek 19. září 2014

17.9.; 19.9.2014 - 46.;48. den

Ahojky, tak jsem přiklusala z posilky a mám práce nad hlavu. Podělím se s vámi krátce s tréninkem a jednou zajímavou akcí....

Na pátou jsem vyrazila pěšo do posilky, tzn. cca 20 minut kardio na začátek :D Přišla jsem do šatny, silně namotivovaná a rozpumpovaná 100% Arabicou :D No a hned v ten moment jsem se málem zadusila BCAAčkama. Nevím, co to lítalo ve vzduchu, ale nějak jsem je dneska nemohla polknout. Nakonec se to povedlo asi na desátý pokus, kdy už jsem to nevydržela a rozkousla je na kousíčky :D a potom už se mohly jet záda + ramena:

Mrtvý tah - 5 sérií - 20kg/20op., 40kg/15op., 60kg/15op., 70kg/10op., 60kg/15op.
Supersérie přítahy velké činky v předklonu - 4 série - 20kg/20, 25kg/20, -//-, -//-
+ přitahování jednoručky v předklonu - 4 série - 10kg/10x každá, 12,5kg/10xkaždá, -//-, -//-
Přitahování kladky na trapézy v sedě - 4 sérky - 20kg/15op., 25kg/15op., -//-, -//-
Upažování ve stoje - 5 sérií po 15 opakováních a poslední shazovaná / 3,4kg jednoručky
v supersérce s Tlaky s jednoručkami v sedě - 5 sérií - 15 opakování/ 6 kg jednoručky

Ráno jsem si odjela ještě 40 minutek na šlapadle.

No a také jsem po dlouhé době vyštrachala svůj sporttester! Tak jsem ho hnedka využila. Jen tak pro zajímavost. Zjistila jsem, že za cca hoďku tréninku se mi podařilo spálit 330 kcal. Což je podle mě docela dobré :) Může se vám to zdát jako malé číslo, ale nezapomeňte, že po silovém tréninku se ještě dále spaluje...

EDIT z 19.9.

Chystáte se někdo na seminář pořádaný SKFČR? 

Tato akce se uskuteční zítra 20.9. v Praze. Nejlepší na tom je, že je to celé zcela zadarmo a proto jsem si řekla, že by mohlo být dobré se tam jet podívat. Pravda, mám to celkem z ruky, ale určitě bych se tam dozvěděla mnoho nových informací, které nutně potřebuju, pro splnění svého snu a to účasti na soutěži. Uzávěrka podání přihlášek byla sice 17.9., ale dnes vyšel nový článek, kde uvádějí možnost zaslat přihlášku i dnes. Ještě se domluvím s krasavcem, ale opravdu moc bych si tam přála jet. Mimo jiné také proto, že tam bude Adenike!!!!!!! :)))



Mějte se fajnově!



Žádné komentáře :

Okomentovat