-->

úterý 16. září 2014

16.9.2014 - 45.den

Ahojda, 

tak jsem tu zpět se svým záživným povídáním.... 
Včera mi bylo už od rána špatně od žaludku a tak celkově jsem nebyla vůbec ve své kůži. Dneska už je to o poznání lepší, ale do školy jsem ještě nešla. Mimo to jsem celkem mrzutá z toho, že jsem včera musela porušit jídelníček. Dobře nemusela, ale k obědu jsem se pokusila sníst kaši z mrkve s masem a to nebyl vůbec dobrý nápad. Zbytek dne jsem víceméně prospala a v noci se mi zdály hrozné noční můry :D pořád jsem se budila a kontrolovala se,  jestli už je mi dobře a říkala si, že se prostě dneska musím vrátit zpátky ke svému jídlu, no blázen :D


Ráno mě čekal úlevný pocit, který už není ála "blivno" :D Mohla jsem se tedy vrhnout na svou naplánovanou snídani.

Za včerejšek tedy jen ranní kardio - 40 minut na lačno.

A co má na plánu dnes? Ráda bych napsala, že se budu válet a odpočívat, ale nejspíš se budu muset učit, což se mi vůbec, ale vůbec nechce :D

Dále bych se s vámi podělila o trénink nohou, který se udál v neděli. Musím říct, že od té doby, co jsem přestala bláznit a rvát tam co největší váhy, se můj pohled na leg day malinko změnil :D Pořád se mi na tyhle tréninky moc nechce, ale když už se dohrabu do činkárny, tak se začnu zase těšit jako na každý jiný trénink. 

Goblet squat s unožením do strany - 4 série, 0 kg/ 20op., 18kg kettlebell/20 op., -//-, -//-
Dřepy - 5 sérií, 20kg/20 op., 40kg/15op., -//-, 45kg/15op., 20kg/20 opakování
Při každém pohybu ve dřepu je potřeba podvědomě zatínat svaly na zadečku, potom pro vás bude obtížné dřepovat i jen s tyčí ,D Zvláště v 1. a poslední sérce se soustředím na úplné dosednutí do dřepu. Dole chvilku vydržím a potom pomalinku nahoru :)
Mrtvý tah s napnutýma nohama - 4 série, 20kg/15 op., 25kg/15 op., -//-, -//-
v supersérii se zvedáním pánve - 4 série, 15kg kotouč/ 20op., -//-, -//-, -//-
A poslední supersérka zahrnovala Kettlebell swing - 4 sérky - 8 kg KB/20 op.,18kgKB/20op., -//-, -//-
a k tomu výpony na lýtka bez zátěže - 4 sérky/20 opakování

Snažím se své tělo neustále šokovat a tak i své tréninky obměňuji pokaždé, alespoň jedním cvikem. 

Z osobních pocitů musím podotknout, že se mi zdá moje tělo každý trénink lepší a lepší. Svaly se celkem rýsují. Občas si lidi okolo v posilce podle mě musí říkat, že jsem se zcvokla, protože na sebe mnohdy jen tak civím do zrcadla a říkám si: "Tohle jsem jako fakt já??"


No a čím víc se měním, tím víc chci víc.  Je to také možná tím, že jsem velký fanoušek Adenike, která je důkazem toho, že jdou i věci, které se zdají být nemožné. Já ji moc obdivuju... Vzhledem k tomu se ve mě čím dál více probouzí chtíč o závodění. Já vím, je mi teprve 17, ale co třeba taková beauty gloss? Také se dokázala dostat na soutěž.

V dnešním světě se stává bikini fitness podle mě jakýmsi trendem. Každá ženská, co chce zhubnout a váží třeba 75 kg si řekne, že začne cvičit a začne se řídit jídelníčkem a jako motivaci se přihlásí na soutěž, ale je to tak opravdu správně?? Neříkám, že já mám kdovíjaké zkušenosti, ale věnuju se zdravému životnímu stylu docela dlouho a tak bych se zase chtěla posunout o kousek dále. 

Dochází mi totiž, že mám jen jeden život a jen jednu šanci něco dokázat. Mám omezený počet dní, co tu mohu být na tomhle světě a tak není na co čekat přece! 

Největším problémem je, že se zatím plácám v takových věcech typu, co a jak je potřeba pro soutěžení a jak to zařídit. Nicméně už sosám informace, kde se dá.... 

Hezký den!!!!



Žádné komentáře :

Okomentovat